Grubblare...

Idag har jag vart i Norrköping med Micke. Vi var först på Media Markt och köpte eltandborste till honom och sen en ljudgrej i födelsedagspresent till brorsan..
Sen åkte vi in till stan och kollade runt lite. Gick bl.a.a in på New Yorker för att se om det fanns någe skoj (fick ett presentkort av hans Mickes familj där). Sen käkade vi mat och sen åkte hem.
Ibland blir jag bara så trött på allt han säger och gör. Jag vet inte riktigt hela tiden varför heller...
Men som när vi åt.. då satt han coh kommenterade en annan bruds bröst. jag bryr mig inte ett skit om vad han tycker och ränker om andra, så länge han håller det för sig själv.
Och sen sa han att jag ju kunde åka hem imorgon och fixa allt jag behöver till nyår. Och visst jag skulle la kanske behöva det men nu vet jag inte om jag vill längre. Jag vill ju helst att hyan ska hänga med. vet inte vad som är så hemskt att vara hos mig ett par timmar?!?!?!?!?!?!!?!
Men i alla fall. Så ska han visst och fika med någon annan brud imorgon med. kanske därför han vill att jag ska åka hem?? jag vet inte men just nu känns det så.... =(
jag vet, jag är ganska svartsjuk... det är det som gör allt så jobbigt säkert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0