Helg igen..

Igår kväll åkte jag och Micke ut till hans föräldrar. Först åkte vi till hans kompis och spelade wii och kollade på TV, eller rättare sagt, de gjorde det. Jag sov större delen av tiden. Sjukt trött var jag!
Idag har vi åkt in till stan igen för att kolla på bio ihop med hans bror med. Kan nog bli skoj.
Och så ska vi tillbaka till hans föräldrar ikväll igen. Hoppas på att åka ut på fyrhjulingen och ta massa kort på den fina snön o allt nu. Micke snackade i alla fall om det igår, så jag hoppas verkligen att det blir av. Annars är det ju lite småtrist.

Allt snacka om jul med. Micke vill  väl helst vara hos sina föräldrar och så. Och jag vill ju fira jul ihop med honom så klart, men samtidigt vill jag ju vara med min familj och släkt och så med...=/ fan vad svårt allt ska vara. Men jag vill ju absolut att vi ska vara tillsammans på julen.

Hans föräldrar kom förresten med världens bästa tipps om julpynstgrejer, så nu blir det nog att göra ett litet *"tomteland" i Mickes öppnaspis (eftersom den ändå inte används) mysigt värre ju. Längtar såå till julafton. Men stressande med för har ju inte köpt alla julklappar än heller... puuh vad svårt det är att hinna med allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0