Jul..

Nu är julen så gott som över. Jag fick massa bra och roliga julklappar och jag tror fok blev ganska nöjda med det de fick av mig med..
Ändå känns julen som ett misslyckande. Jag var med Micke, som jag ville, men det var typ bara hos han vi var. 4 TIMMAR var vi med min familj och 4 DAGAR med hans... det kändes gansa trist måste jag säga. Tycker redan det är jobbigt som det är att vara hos hans föräldrar. Alltså det är ju supertrevliga och så men man blir ju så uttråkad eftersom man inte har något att göra!!!
Grejen är dessutom att han fortfarande verkar tycka att det är så mycket roligare att vara med allt och alla nadra förutom mig.. men jag vet inte heller vad jag ska göra för att han ska vilja ägna lite mer tid till mig...
Aja hoppas det blir bättre sen nån gång i alla fall.
Så hela helgen skulle kunna sammanfattas som SÅDÄR...
Men nu är det i alla fall nyår att se fram emot. hoppas jag. Micke längtar massa dit. vi ska va med hans vänner då ute i Valdermarsvik (what a suprise!!) men det kan nog bli skoj för de är snälla och roliga och så. Men jag har ju så dåligt självförtroende och jag vill inte bara sitta och vara tråkig utan vara med och dansa och snacka med folk och vara skoj. Men jag vågar inte vet att det inte åär farligt men jag är så jävla feg ibland.... ofta...
Tänker dok ta med rätt mycket alkohol för att kunna bli lite mer avspännd och våga släppa loss lite mer. men samtidigt känns det så wierd att förändras nu. men jag vet att det är den förändringen som krävs, elkler rättare sagt, en av de förändringar som krävs, för att Micke ska tycka om mig mer och kanske våga satsa lite mer på vårt förhållande. För jag antar att det är det jag vill?? Jag vet inte själv just nu faktiskt. jag tror att jag älskar honom men jag är inte säker. Men tycker om honom väldigt mycket, det gör jag.... får la se vad allt det här kan leda till. Det lär la märkas efter nyårshelgen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0