Julmys??

Micke har lovar att idag ska vi baka pepparkakor. Supermysigt och gott tycker jag. hehe. Är inte lika krävande för vad som är mysigt och kul och sånt längre. bara att få vara nära Micke betyder otroligt mycket för mig.
Ska försöka få ner hans ljusstakar med så det blir ännu lite mer mys. Sen är det bara snön och lite andra småsaker som saknas för att det ska bli perfekt!

Hade så gärna drat ut och bara gått en typ långpromenad eller något nu. det hade vart så skönt.. om det inte hade varit för att regnet är så otroligt tråkigt. Hade vart hur mysigt som helst med typ massa snö, lite mörkare och massa ljus som lyser upp där man går... mmmm... o att Micke är med så klart. Hålla han i handen och bara gå och snacka om allt mellan himmel och jord. =)

Aja skitsamma vad det blir nu ikväll. Hoppas på bastu gör jag dock. Vet att jag kanske inte borde basta med tanke på piercingen, men va fan, det är ju sååå skönt!! Och mysigt. haha. tycker jag visst allt är just nu =p

Ett ord för att beskriva hur jag känner mig idag: Superglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0