Lycklig!

Ikväll har allt vart perfekt!
Började med att Micke hämtade mig efter skolan och så åkte vi hem till honom och kollade på Mamma Mia och busade massa.
Sen nu har vi kollat på något program om graviditeter och hur allt fungerar. Jag vet att det är fel just nu, men måste ändå säga det; Fan så sugen jag är på att faktiskt få en liten bäbis. Jag vet, jag är alldeles för ung. men... Det vore verkligen underbart!

Ska snart åka hem till Mjölby från Micke nu. Hem och plugga tilll samhällsprovet imorgon.
Sen imorgon ska jag till älskling igen. Då ska vi kolla på filmen om Lars Winnerbäck och sen ska vi bada och mysa massor=)
Sen vet jag inte vad som händer resten av helgen. Eller jag ska ju vara med älskling, men får la se vad vi hittar på. Kommer nog dock bli att spela en det wii. hoppas jag. så kul nu när han har två kontroller=)

Dötrött är jag ikväll, men lär la ändå bli att vara uppe halva natten och plugga =p men vad fan, det är värt det efter en sån här kväll!!

Ord för hur jag känner mig: Lycklig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0