Myspys-helg

Den här helgen har varit superbra överlag.
Igår var jag med Micke på hans julfets med hans jobb. Det var trevligt och så men var så sjukt trött redan vid 11-tiden så var la lite sådär kul i slutet av kvällen.... Men huvudsaken är ju att Micke hade det roligt. Och jag tyckte ju med det var skoj större delen av tiden =)
Idag var vi först på en allt för lång handledarutbildning så att jag ska få börja övningsköra med Micke. Ska bli kul, så nu ska vi bara betala det sista o sen vänta på att få papprena på att han är en godkänd handledare för mig=)
Hur som helst, när vi kom till Micke sen så var 2 av hans kompisar här. Så vi satt och spelade lite wii, eller jaa, de gjorde det. jag låg och halvsov och myste på Micke.
Alltså allt käns så fantastiskt underbart nu. hoppas det ALLTID kan få vara såhär!!
Så nu snart ska vi kika på en film. Hoppas det blir Mamma Mia, men Micke verkade inte så sugen på den så får la se.. Bara den inte innehåler massa dödande eller sånt så e det la okej i alla fall!
Imorgon vet jag inte vad som händer. Förhoppningsvis kanske det blir att plugga lite Fysik. ska be Micke hjälpa mig. För fattar ju noll själv. hehe
Blir nog att basta imorgon kväll med för tror jag blir kvar här till på måndag. Hoppas jag i alla fall!!
Glad jag är just nu=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0