Snart hela helgen gått!

Söndag kväll nu. Känns som helgen har gått jävligt snabbt och har inte direkt gjort något vettigt heller...=/
Har vart hos Mickes föräldrar hela helgen. Trevligt och så i och för sig, men samtidigt så blir det rätt segt med.
Snackat om hur det blir i jul igen. Men inte direkt kommit fram till något. Jag vill ju verkligen fira den tillsammans med Micke men jag vill samtidigt vara med min familj och släkt och så. vet inte hur det blir...
Bästa vore ju, tycker jag, om vi typ kunde vara hos nån unde dagen och dra till den andra på kvällen och vara där hela juldagen med. Men jag vet inte om jag ska ge det förslaget eller om det typ blir fel. Vet ju att Micke gärna är hos sina föräldrar och så över jul. Och jaag vet inte hur gärna han vill fira med mig. Han gav förslaget förut att fira var för sig men det skulle kännas så jävla tråkigt tycker jag...=/
Så just nu är jag inte superpigg på jul överhuvudtaget. Annars brukar jag älaska det och längta som fan efter det men bara för att jag inte vet något om hur det blir så känns det inte lika skoj längre...
Men hoppas vi kan vara tillsammans och att vi kan vara på båda ställena...
Fan vad komlicerat allt ska vara ibland. Eller så gör jag det mer komplicerat än det egentligen är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0