Tankar om..

Vissa saker fattar man bara inte... Varför kan inte jag med göra personer glada?? allt jag gör blir bara skit eller medel...
Inte ens min kille kan jag göra glad. Fan vilken värdelös flickvän jag är. Han sa förut att han var så glad idag, för att han ska träffa en vän. men han är inte glad för att vi ses eller för att vi e tsm eller nåot. vad fan håller jag på med egentligen?!?!?!?!?!?
jag vet inte vad jag ska göra för att bättra mig heller riktigt. jag har verkigen försökt att vara glad och positiv och allt sånt. ställa upp... men om det inte räcker då? vad gör man då?
jag har fan ingen aning asso. jag vill bara att folk ska tycka att jag duger som jag är. iaf bli lite glada över att jag existerar... jag vet inte. kanske att det blir så någon dag. kanske nte, och vad borde man göra då??

jag är sån drömmare med. grejen är att när jag gör saker så lever jag ju verkligen i nuet, men så fort jag börjar tänka på allt och inget så befinner jag mig ett antal år framåt.. jag fattar inte varför jag gör så mot mig själv riktigt. det är ju verkligen som gjort för att drömmarna ska spricka. jag kommer ju fan inte vara tsm med Micke reesten av livet. det vet jag ju redan nu. även om jag själv vill det så vet jag ju att det inte kommer att vara så... FAN!!
Jag vet inte vad jag går på nu när det gller killar egentligen. kanske kollar jag efter någon som skulle bli en bra far till mina (förhppningsvis) kommande barn, eller går jag mest på utseendet? som det känns nu tror jag kanske det är en blandning, men det lutar nog mr åt et först nämnda.. heh* som sagt.. jag är en drömmare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0