Sommarjobba inte som telefonförsäljare!!

Har precis kommit hen efter att jag SKULLE ha arbetat på mitt sommarjobb i Linköping.
Först kom jag dit strax före 9.00 på morgnen och så skulle vi börja, men till att börja med så hade de inte datorer som fungerade till alla s alla kunde inte ens ringa.. Så det satt la några stycken och spelade kort och snackade. Alla av oss som "jobar" där har inte heller fått ett anställningsavtal, vilket är lag på att man ska få efter 2 veckor enligt facket.
Hur som helst så ska vi tydligen få det där avtalet under veckan nu, men det tvivlar jag starkt på eftersom de sa samma sak förra veckan. men så fort jag har fått det där kontraktet så tänker jag sluta, men det är ju i alla fall bra att ha ett bevis på att man har arbetat där så att jag får de pengar jag ska ha och så.

Nu blir det snart mat och efter det fika med lite kompisar och så och troligtvis lite yatzy-spelande med.... Det är kul.
Det finns inte så mycket kul att göra just nu. Vädret är skittråkigt. Det var liiite sol i morse, men den försvann ganska s fort, så nu är det molnigt igen,. men det regnar i alla fall ine... än.

Funderar på om det blir att träna fotboll ikväl... ska jag vara så duktig?? Jag är så lat.. heh* Kanske nöjer mig med at gå en sväng istället.. Aja, får la se vad jag orkar med!

Nej, nu står min kille och "bögar sig" så det är la bäst att jag loggar ut och går och äter min spagetti o mina köttbullar... Blää!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0