Påsklov. Kul och tråkigt

Halva påsklovet har gått nu.
Det har varit både kul och tråkigt.
Det tråkiga är med Jonas. Jag har äntligen fårr honom att förstå att jag inte vill ha något förhållande, vilket dock ledde till att han blev väldigt sårad och ine klarar av att träffa mig mer för att han har för starka känslor...
Kul saker som hänt hitills då är krogen igår med Fredrik. Daniel och några av deras kompisar och sen kom DAvid förbi med. Riktigt trevligt faktiskt.
Och så har jag käkat glass på Bosses glassbar med Fredrik. Fasen så gott det är ju:D
Och så var jag med brorsan i Malexander och grillade och var nere vid vattnet och gick till minneslunden och tände ett ljus. Fortfarande lite jobbigt att gå dit. Så många minnen som väcks och man vill bara att hon ska komma tillbaka..

Imorgon ska jag och morsan och ev. brorsan åka in till Ikano och köpa min studentklänning. Ska bli jätteroligt!
Och sen är det påsk o då blir det att åka ut till mormor och käka massa god mat. Mums!

Förstår mig faktiskt inte på hur killar fungerar nu. Jag är tydlig från början och säger att jag inte tänker ge mig in i något förhållande för att jag tycker det är skönt att vara singel och kunna göra hur jag vill utan att behöva tänka på någon annan och ÄNDÅ får de känslor. Fattar de inte att jag just nu är den absolut sämsta flickvän de kan tänka sig? eller är de bara ytliga? Vet inte vad jag ska göra...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0