Helg igen och splittrade känslor...

Ska bli skönt med ett kort break från plugget nu. Tiden går visserligen helt sjukt fort, vilket både är skönt och stressande. Det är bara 3½ månad kvar på gymnasiet nu, sen i höst blir det väl universitetet som gäller... Får se vart bara, jag har ju vart mest intresserad av GBG eller Lund, men samtidigt är jag lite sugen på att åka uppå i landet... Hm har ju typ 3 veckor på mig att bestäömma mig... :p
Men jag vill kanske vara kvar här med... med tanke på jonas. Fan jag är rädd att jag börjar få känslor för grabben, elelr är det bara som han säger kanske, att man oftast är med kär i kärleken i sig är i personen i fråga... Ganska svårt att veta faktiskt...

Och till lite kul saker då..
Ikväll blir det lugn kväll med familjen.. är ju så illa tvungen att umgås med dem ibland med kanske ;p
Imorgon blir det hela dagen att fixa iordning mig och sen in till Linköping och fika med en kompis, sen ut på krogen med lite andra vänner. Får se om Jonas hänger med så det blir mys med han eller om det blir att flörta runt. hehe. Både ock vore skoj faktiskt :)
Söndagen blir det nog lungt. Förhoppningsvis tillbringar jag den i Linköping. Ska kanske dra och bada med, men det verkar inte vara så många som vill hänga på.. det är lite trist..

Studenten snart med som sagt. Det närmar sig med stora steg. Tyckte inte det var länge sen jag började ettan, men det är alltså 2½ år sedan i alla fall.. Ska bli så roligt med alla frster och kul. Men kommer vara så tråkigt att säga "hejdå" till alla. Hoppas dock man kan hålla kontakten ett tag med en del.
Jag vet av erfarnenhet att det inte är så lätt när alla drar och pluggar och jobbar på olika håll men det vore så skoj att typ kunna träffas och sådär när alla är "hemma" eller vad man ska säga:)

Aja det blir nog bra. Nu börjar snart  min svenska och religion så det är kanske lika bra att gå upp och leta reda på alla grejer som ligger i en röra i skåpet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0