Besviken

Nu tycker jag faktiskt att de flesta av mina s.k. vänner har bevisat vad de går för. Alla lovar saker som de sällan håller. Jag blir så öledsen och besviken på mig själv med som fortfarande tror och hoppas att den här gången blir det nog bra. så jäkla blåöggd man kan vara. Men jag vill ju inte tro illa om folk heller... Men jag får bara svårare och svårare att lita på folk.
När folk t.o.m. kommer med egna förslag på om vi ska hitta på någe och sen drar sig ur det blir det ju ännu mer.. konstigt och tråkigt.
Visst jag säger inte att jag är felfri när det gäller sånt, men jag säger i alla fall inte till samma dag om det inte är för att jag får något akut förhinder.. men det är ju jäkligt sällan det händer. suck.
Ikväll ska vi äta tacos (jag, killen och hans kompis med flickvän) och troligtvis blir det att spela wii. hoppas på att det blir något annat än Lego Indiana Jones isf.. Det är så sjukt tråkigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0