Överraskande "besked"

Suttit o kollat lite mail och så nu. Sjukt trött sedan gårdagens festande! Äntligen har STUDENTVECKAN börjat och det är mer eller mindre fullt ös! Ser verkligen fram emot imorgon och lördag då hela klassen ska ut igen. Alltså vi festar så sjukt bra ihop och har så himla roligt! Synd att vi inte kom på det lite tidigare bara, haha. Eller kanske tur för har så sjukt ont i mina höfter nu efter alla timmars dansande!

Snackade med Honom förut och nu "erkände" han att han gillar mig och undrade hur jag tror att vi skulle fungera som par... Attans att han skulle säga det nu när jag snart ska flytta för det känns som jag precis brände min chans att få min "drömkille" Skitbra Petra! (INTE).

Men hur som helst så kommer vi snart kunna ses igen o ha massa myspys tillsammans. Ser verkligen fram emot det!

Men nej, nu ska jag ta o duscha o sen göra mig klar för att gå och lägga mig. Har saknat kudden flera timmar nu ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0