Studentvecka och splittrade känslor när det gäller både det ena och det andra

Jepps, nu har studentveckan varit igång ett tag och jag har lyckats decka en gång o varit helt nykter på krogen en gång. Men det var skoj ändå, man behöver fan inte alkohol för att ha skoj så länge man är med rätt folk:)

Träffade två gulliga killar som jag dansade med också:) Hoppas på att få träffa iaf den ena av dom på torsdag på Palace för jag gav han mitt nr och han har redan hört av sig:)

Och så är det sjukt när det gäller en viss Kille som jag kanske gillar lite mer.... Jag förstyår verkligen inte, gillar han mig elelr säger han bara det? Vill han bara ses för att ha sex eller är jag något mer för honom? Så svårt allt ska vara ibland. Funderar på att bryta med han helt faktiskt för det är sjukt jobbigt att inte veta vart man har en person...

Nu ska jag snart iväg o spela brännboll med klassen, ölbrännboll med coca cola :p får inte dricka alkohol nu eftersom jag käkar antibiotika, men fan på torsdag skiterjag i det för då blir det festa gärnet:D och jag hoppas det hänger med lite folk ut på krogen då för att fira mig...vilket dock är högst tveksamt ...=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0