Tankvärd låt.. (?)

Blås i hornet nu, för den jag en gång var, och när tiden går och minnet av dig lever kvar.
Här tar allting slut, en krigades farväl, blås en sista gång för hålet i min själ.
Jag har kämpat, men hugg och slag har tvingat mig på knä.
Ingenting kvar, så trött, lämna mig här. Eller ta mig vart ni vill.

Blås i hornet nu, vad bryr jag mig om det? Att varje väg har slut är ingen hemlighet.
Utan ett ljus att följa känns nu natten alltför mörk, och utan hopp känns allt så meningslöst.
Då hör jag en röst någonstans i fjärran och den ropar högt "glöm aldrig vem du är!"
Minns den väg du gått, då återvänder modet, så var stark i natt, glöm aldrig vem du är.

Du kan kämpa än, blås till strid i hornet. Ge inte upp förrän din själ är fri igen!


En av låtarna från Spirit, låg o slökollade på den förut och börjar fan alltid tjuta till den här låten.. heh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0