Alltid jag?

Jag vet inte ifall det är något jag har fått för mig eller om det verkligen är så, men många av mina tjejkompisar har blivit (ursäkta mitt ordval) värdelösa på att höra av sig om att hitta på aker och ting. Det tycker jag är sjukt tråkigt för det känns som det alltid är jag som kommer med förslag hela tiden men när ingen är på så tröttnar man faktiskt. Väldigt glad att jag har en killar nu, Jonas, Ante, Andreas, Viktor, Fredrik och jaa ni vet väl vilka ni är som tycker om att hitta på saker! Jag har blivit alldeles för social och på för att bara sitta hemma och glo nu. Det fungerade förut men nu klättrar jag nästan på väggarna om jag inte har något att ögra en kväll.
Visst, jag vet att många har mycket att göra i skolan, men det finns faktiskt ett annat liv än plugget med! Nej, jag är kanske inte den mest seriösa just nu när det gäller skolan, men man måste unna sig att släppa loss ibland o typ bara vara. Jag menar inte att det måste vara fest och fullt ös varje helg, men man kan ju typ kanske gå o shoppa, ta en fika, ha filmkväll.. det finns amssa saker som man kan göra. Saknar faktiskt att hitta på saker med er, men blir som sagt väldigt less på att "tjata" på er hela tiden med. Nu är det faktiskt upp till er att visa om ni är mina vänner eller inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0