Känner mig riktigt sliten

Igår var det en jävligt bra dag faktiskt.
Först på förmiddagen vart det bara lungt. Typ sitta vid datorn och dega. Ensam hemma, rätt skönt faktiskt. Och sen på eftermiddagen var det bara att börja fixa i ordning sig och sen cyklade jag faktiskt till rese.. tro det eller ej. haha. Dock glömde jag pumpa decken så det gick rätt trögt..

Sen vid sex tiden åkte jag med tåget till Linköping och satt hos Jonas en stund och typ snackade och hade mysigt. Kul:)
Sen vad nio träffade jag Sara och co på stan och så gick vi till 55an och satt där och snackade och så lite innan vi drog till Platens. Skoj :) Aou så fick sara typ en drink döpt efter henne. med skoj:) Den var typ jättegod:) och ROSA!!

Sen missade jag sista tåget hem med så fick dra upp till Jonas igen vid 2 eller något tror jag klockan var. Han låg och sov och blev ganska förvånad kan jag säga... :p
Vi skämntade innan om att jag skulle komma. han sa typ "vi får la se om jag vaknar av att du ringer på dörren i natt" och så blev det ju :D
Fast jag tror inte han hade jättemycket emot det i alla fall:) Myspysigt var det och jag blir så bortskämd där bara. Världens service..Gullig är han grabben.

Idag känner jag mig dock rätt sliten. Visst det vart inte så mycket igår men en del festande + en förkylning i kroppen känns kan jag säga. Så nu kraxar jag som en skata och har feber. heh* Fast jag har ju klarat mig undan rätt länge i alla fall så...

Såg brorsans ansikte efter hans lilla olycka igår med. Det var inte så snyggt. haha. Jag vet inte riktigt vad det såg ut som men repig var han i alla fall .:) Tur att sånt inte händer en själv. Jag är nog lite mer försiktig av mig när jag är ute och går på isgator ;p haha

Och så pluggat imorgon då. Om jag mår bättre. TRÅKIGT!! har ingen motivation alls just nu.
Men snart kommer Emelie tillbaka till skolan. Det ser jag verkligen fram emot. Det har verkligen känts så tomt utan henne. Men det ska bli skoj i alla fall:) Welcome back bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0