Funderingar på framtiden som äntligen hunnit i fatt mig....

Om jag en dag tar fram mitt mod och kastar bort min enda tår. Kanske rrent av ger mig av. Letar du upp mig då?
Om jag nån gång tvivlar på kärlekens sätt att slå. Ock känslorna jag vet jag har. Övertygar du mig då?

Lite från "Om jag en dag" med Gessle. Låg och lyssnade på den igår kväll när jag gått och lagt mig. Fick mig att änka massa på vissa människor och inse hur otroligt jävla mycket jag kommer sakna er när jag flyttar i höst. Förut tyckte jag bara att det skulle bli så jävla skönt att komma bort från allt, men nu när man börjat träffa massa underbara människor och komma närmare polare man haft ett tag så har jag även ångest inför flytten. Så just nu hoppas jag trots allt att det blir Halmstad i stället för Umeå, det blir ju trots allt lite närmar att träffa alla då. Å andra sidan blir det lite närmare för morsan att komma och hälsa på med vilket kan ses som mindre bra. haha


Har kännt mig rätt låg ett tag nu, men nu börjar humöret komma tillbaka.
Ska bli skoj att hitta på alla saker med klassen snart med när det är student vecka:D
Vi ska....
*Tvätta och klä traktorn
*Spela brännboll
*Köra laserdom
*Äta på resturang
*KROGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0