Igår som först började jag nog inse hur det faktiskt ligger till...

Vissa saker vill man nog bara inte inse, försöker förtränga det bara för att sanningen faktiskt är för jobbig.
Igår när jag satt och snackade med Honom efter en liten händelse så började jag nog inse vad fasen det är jag håller på med... Jag håller nog på att bli kär, i helt fel kille... Så nu får jag absolut inte slarva med mina mediciner som jag gjort innan för då kommer jag nog gå ner mig rätt rejält.
Som hos Han i natt med. Var så grymt härligt att känna närheten av honom och jag hade absolut inte haft något emot att typ ligga och mysa hela dagen :$ men men, har inte personen tid eller lust så har man ju inget val än att ge sig av. heh* Men nu blir det iaf inga mer nattliga besök hos den människan.. Jag pallar inte känna mig i vägen mer. Får se till o skaffa annan plats at slagga på efter sena kvällar i Nkpg. Men det ska nog lösa sig... *suck*


Och till lite roligare saker med.. Allt är faktiskt inte bara piss. hehe.
På tisdag, alltså om 2 dagar ska jag först till federal och sticka in en stav i andra bröstvårtan samt byta tillbaka till min ring i den andra... (tror jag). Sedan ska jag gå in på viking och checka lite priser på tatueringar där, för nu har jag bestämt mig, jag ska ha en tatuering, helst innan studenten.. Plats och motiv är redan helt klart så nu är det bara nålar och färg som fattas. heh* Det kommer bli UNDERBART!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0