Mjölby 09 maj med vackert väder...

Kom hem vid halv 6 imorse efter en minst sagt hård natt... *hehe*
Vaknade vid 12 av att brorsan kom in o tjatade om mat, så då knallade jag upp o så grillade vi kyckling:) o sen gick vi ut en sväng, bl.a. var vi på "sex-års-berget" o kollade lite. Vi lekte där mycket när vi var små så det var skoj att se igen :)

Sedan fixade vi fruktsallad och satt ute på altan och käkade det. Det var gott:p
Och nu så har jag sminkat mig och fixat håret liite för utgång ikväll. Kommer bli så skoj ikväll. Han inte träffar Honom på en hel vecka nu så ser verkligen fram emot det. Kommer bli superskoj och härligt:)

Brorsan har lovat att skjutsa mig till rese med så slipper jag gå.. Funderar på vad jag ska ha på mig bara. Vill ju vara lite extra fin ikväll för jag vet lite folk som man kommer stöta på ikväll, som man gärna vill vara fin inför, inte minst EN person... Svårt att gissa vem?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0