Sluta upp med allt jävla skitsnack!

Så jävla trött på det . Allt är endå bara bullshit!
O så går alla och är sura, men över vad? Har jag gjort någe fel får ni fan ta och säga det!
Hatar att alla bara försöker utnyttja en och styra över ens liv... "kan du fixa det? Kan jag få låna din ***?" Men vad får jag tillbaka av det då? Och om jag säger nej så blir ni bara arga. Är jag så snäll och går med på saker och ting är ni schyssta tills ni har fått det ni vill sen tror ni att ni kan behandla mig som skit igen, men tyvärr, jag funkar inte så.

Längtar som fan till augusti då det blir o flytta och kunna börja om på nytt, ännu en gång...
Hoppas verkligen på Halmstad nu, och hoppas även på att kunna hitta en bra pojkvän då med. Börjar lessna på att vara singel...
Och komma hemifrån skulle göra sjukt mkt just nu med. Behöver mer tid för mig själv, alltså helt ensam. Utan massa folk runt omkring. Så jag kan vara och göra precis vad jag vill. Men bara 3 måander kvar nu så det ska jag förhoppningsvis kunna stå ut, även om det känns rätt meningslöst ibland.... 

Studenten om 3 veckor . Då kan jag lova att det blir fullt ös. Ska fasen lyckas bli bakis då till o med. Kommer bli så jävla skoj.. Dock önskar man ju att vissa, elelr spec en i klassen, inte skulle vara med för hon kommer dra ner stämninen ganska så bra....=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0